EduArte Klantendag 14 maart 2017

Een dag om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en te horen wat er staat te gebeuren vanuit EduArte.

Enkele van uw citaten:
‘Complimenten aan de organisatie van de klantendag. Weer een hele mooie doorkijk gekregen van de nieuwe ontwikkelingen bij Educus.’
‘Tip: bij andere gebruikersdagen zie ik een zeer strikte regisseur van de sessies. Dit vind ik goed en is een must voor het werken met opeenvolgende parallelsessies.’
‘Ik heb naast de ontvangen informatie ook plezierige ontmoetingen gehad. Goed dat de klanten wel met elkaar kunnen netwerken.’
‘Persoonlijk zou ik het fijner vinden als je voor/tijdens het aanmelden al weet wat het programma-aanbod is, zodat je op basis daarvan ook kan beslissen deel te nemen.’

Plenaire opening

‘Briljante presentatie van de keynote-spreker. Zeker voor onderwijsmensen goed om bewust te worden van ICT.’
‘De workshop in de tweede ronde werd zo druk bezocht dat er veel mensen moesten staan. Mogelijk toch werken met een voorinschrijving?’
‘Goed bereikbaar, prima verzorgd en hartelijke ontvangst.’
‘Gemiste kans (zeker bij de keynote) dat er weinig onderwijsmensen waren. Ook vanuit ons niemand die de moeite genomen heeft.’
‘Voor mij heeft ook veel waarde gezeten in het ontmoeten van en afstemmen met vakgenoten. Hiervoor biedt de EduArte klantendag een heel goed platform.’

Tijd om te netwerken en ervaringen te delen

We nemen het allemaal mee voor de volgende klantendag en willen met deze ervaringen wéér een betere dag organiseren voor u.

Dank u voor de grote opkomst en het vertrouwen in EduArte en heel graag tot de volgende klantendag!

Praktische sessie Digitaal Leren en Lesgeven

Terug naar de nieuwsbrief.